vineri, 10 iunie 2016

Nedrept

E de neînțeles cum într-un timp atât de scurt
Din lăuntrul simplului om se poate comite un furt.
E de neînțeles cum necontenit dorul poate să doară,
De parcă de ieri nu ne-am mai văzut pentru prima oară.
E de neînțeles cum o ființă prelung... în gând îți tot poate fi,
Deși de-un amar de timp tu nici din zare trupul nu i-l ai putut privi.
E de neînțeles cum trecând pe unde tu s-ar putea chiar acum să treci
Inima-mi tresare, oare am să îți revăd ochii de atunci, pe cei atât de reci?
E de neînțeles cum inexplicabil subconștientul adesea îmi sabotează simțurile,
Iar prin solitudine arborescent crește recurent migrena, ce-mi acaparează mințile.

Pentru mine e de neînțeles... e de neînțeles... e de neînțeles...


E atât de nedrept să te îndrăgostești după ce tocmai te-ai despărțit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu