sâmbătă, 20 iunie 2015

Abateri de la existență

O, neagră-mi existență.
Egourile-mi dor de închisa ta-ți prezență.
Sumarul lipsului de covalescență
Rezumă-mi eul într-o sumbră emergență.

Senil din diafana dependență
Sustrag voios percepțiile cu aspră exigență.
Nihilismul mă apără de placida, ampla apartenență.
Sufragiul propriu ma înclina spre esență,
Dar ochii ce vad secătuiesc decăderea într-o grea carență.

Evoluția eului, ce m-a întrupat în substanță,
Mă întregește într-o formă, mă regăsesc în speranță.
Elocința subconștientului se aprinde cu flamă
Iar conștiența diformă de dânsa ia seamă.

Răstorn al stării dom și din cel voievod și domn
Prescriu că-n somn va trece din neființă în ființă de om.
Ferită e firea umană de cunoașterea absolută.
Dar cu a sa curiozitate la bază, de-ar fi așa ea ar fi pierdută.

Viața nu se trăiește, ea se omoară.
Dar măcar omoar-o încet: fie de dulce, fie de amară.

Fericirea e o stare de spirit, ce ia naștere din tine.
Incearcă să nu o ucizi și dă-o lor în cele din fine.
Nu uita să-ți uiți zâmbetul pe buze și pe bune
Ferice poți fi fie că plouă cu apă fie cu obuze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu